mandag, marts 23, 2009

Så skete det igen






I morges da jeg åbnede terrassedøren, kunne jeg ikke forstå hvorfor kragerne larmede så meget lige her uden for døren, men da jeg fik set mig omkring, så jeg at der sad en kat allerøverst oppe i birketræet, og det var altså den, som kragerne var i fuld gang med at moppe. Jeg fik straks Jensen lukket ind, og kørte derefter på arbejde, for vi har en gang ringet til Falck, og de mener, at bare der er ro nok skal kræet nok komme ned, og da jeg returnerede til matriklen sidst på eftermiddagen var den også væk igen, så jeg håber at den har det godt, og har lært, at den skal holde sig væk herfra.
Derudover har det igen været en dag med regn og sol, men i dag har der heldigvis ikke været blæst, men det fik vi også rigeligt af i går og natten til i dag.
Der loves nattefrost, helt ned til 5 frostgrader, så planterne i drivhuset må have overtøj på, så håber vi at de klarer sig.
Forårsblomsterne står flot i haven, og vi nyder at se på stederne hvor vi har fået beskåret. så man blir helt Benny Andersen/Poul Dissing nostalgisk.
Det er forår og alting skæres ned.
Der beskæres i buskadser og budgetter.
Slut med fordums fede ødselhed.
Vi begynder at træne til skeletter.
Jeg blir 5 år ældre ved hvert indgreb i min pung,
men når forårssolen skinner
blir jeg ung!

Ingen kommentarer: