mandag, marts 24, 2008

Sommerhalvåret


Jeg sidder her på min sidste ferie(fri)dag og lytter til radioen, og hører at der er kommet 30 cm sne i Thy og på Mors, at der er udstationeret bæltekøretøjerpå Falckstationerne i Thisted og Nykøbing, til at hjælpe ambulancer frem i tilfælde af alvorlige og akutte udrykninger. Det er svært at forstå at nu, hvor vi i torsdags gik ind i sommerhalvåret, kan få brug for det her i landet. Her hvor vi bor i hjertet af Himmerland er der dog heldigvis ikke faldet mere end et par cm. sne, og jeg må snart til at besluttte om jeg vil vove mig på landevejene denne dag, da jeg havde planer om at køre til syn med Toyotaen, men der meldes altså også om dårligt føre både i Viborg og Skive, hvor jeg havde tænkt mig at begive mig hen, men dagen er lang endnu, så jeg beslutter mig nok.

Ingen kommentarer: