søndag, februar 11, 2007

Jeg fik post


For ca 14 dage siden fik jeg post fra Martin. Det var et avisudklip med en artikel om det store "Tall Ships Race" der gæster Århus i begyndelsen af juli. I den anledning inviterede han til brunch den 7. hvorefter vi kan blive sluppet løs på havnen og beundre en større samling af verdens største sejlskibe.
Det var dog ikke det eneste der var i konvolutten. Jeg så det ikke i første omgang. Det var et billede han havde fået lavet efter en gammel dia. Sådan så Mor og Far ud i ca 1964. Hvem der har taget billedet ved jeg ikke, måske er det Martin selv, det kan måske passe med at han har fået et kamera i konfirmationsgave. Jeg spørger engang ved lejlighed. (Poul Erik)


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

[url=http://www.microgiving.com/profile/ribavirin]purchase ribavirin
[/url] ribavirin buy online
rebetol online
buy virazole online

Anonym sagde ...

[url=http://www.microgiving.com/profile/ribavirin]virazole 200 mg online
[/url] virazole 100 mg online
order rebetol
copegus