lørdag, februar 24, 2007

Liv i haven





Gårsdagens snesituation blev ikke bedre end dagen før, nu er sneen ved at være så høj i haven at Jensen også han få serveret på fuglefoderbrættet.
Det bedste ved dette ekstreme vintervejr, er at vi får besøg af mange flere forskellige arter af fugle ved foderbrættet. I går så vi både dompap og sjagger foruden alle de som fouragerer her hver eneste dag. Vi har sørget for at have en god vildtfugleblanding uden korn, men med en masse olieholdige frø til at servere for fuglene, og det ser ud som det bekommer dem godt.
Her lørdag morgen kommer der isslag, Poul Erik er kørt på arbejde, da der skulle komme teknikerbesøg til EDB-anlægget, jeg har endnu ikke hørt fra ham, men håber at han er nået godt frem. Jeg vil opholde mig indendørs i dag med forskellige sysler, der er jo altid noget vasktøj som skal ordnes. Så vil jeg også have brygget en kande kaffe og så tænde for P4, så jeg kan følge lidt med i hvad der sker derude.

Ingen kommentarer: