onsdag, marts 21, 2007

Jeg har lånt

Da vi besøgte Bente i Hjørring forrige lørdag lånte jeg et maleri af hende i 50 år. Maleriet er lavet af vor afdøde skoleveninde Marta, og har i lang tid levet en hensygnende tilværelse i Bentes kælderrum. Vi blev derfor enige om at det er på sin plads at maleriet kommer til at pynte på vor væg, så bliver der også dagligt sendt gode tanker til Marta, og klassen som vi gik i.
Her til juni er det 40 år siden vi forlod skolen, og der er derfor et større kalas under forberedelse, som skal afholdes den sidste i weekend i august, hvor vi altid mødes, men i år har vi besluttet at forlænge med 1 dag og så tage på wellnessweekend i Skallerup Klit feriecenter. Så må vi afprøve det romerske bad, og se om vi alle bliver forynget af det. Jeg glæder mig allerede til denne "tøseweekend" med god mad, masser af snak, gåture m.m.. Jeg må jo indrømme at det ikke går så meget op i øl, vin og spiritus som det gjorde for nogle år siden, det er nok fordi alkohol i umådeholdende mængder ikke tåles så godt mere, eller fordi vi nu husker at der kommer en "dagen derpå"

Ingen kommentarer: