onsdag, april 08, 2009

Påskeferie



Der er nu dømt påskeferie her på matriklen, og hverdagen begynder først igen den 16.04.09 så der skal nydes igennem. Børnene kommer hertil i løbet af dagen i morgen, men der er ingen planer for fridagene, men måske skal "Matador" ses for jeg ved ikke hvilken gang. Der er også indkøbt brædder til at lave en falkekasse, da naboen har et ønske om også at få opsat en kasse, som vi har her på matriklen, og det er god beskæftigelse for drengene, mens vi piger kan vende en pind eller to på strikketøjet, forhåbentlig på en sollun plet på terrassen. Køleskabet er næsten fyldt op med alt hvad der kan blive lyst til i de kommende dage, men et er helt sikkert, vi skal nyde en god fiskesuppe en af dagene, da jeg sidst jeg frekventerede vor gode fiskehandler Ole i Hvalpsund, fik jeg en masse fiskeben, hvorpå der blev kogt fiskefond. Jeg glæder mig til at tilberede denne ret, der skal nu koges en del små fiskeboller til fyld i suppen.

Ingen kommentarer: