mandag, november 05, 2007

Der er desværre fejl på serveren

I går da jeg prøvede at oploade billeder til bloggen, var det ikke muligt, og jeg besluttede derfor at vente til idag, men resultatet er stadig det samme. Det er ikke muligt at få billeder ind på bloggen for tiden, så det må vente lidt.
Vi var inviteret til aftensmad hos Hanne og Palle i lørdags, og jeg ville naturligvis have en lille værtindegave med, derfor kørte jeg til Bygum Mosegård, hvor der er mange spændende ting at købe, bl.a. forhandler de Læsøspecialiteter, bl.a. sennep og sydesalt. Der kan også købes mange forskellige økologiske produkter, f.eks. øl, vin og chokolade. Desuden har de Mail-eg nisser, gamle møbler og nips samt produkter fra Isabella Smith http://www.isabellasmith.com/ , sæbe m.m., så der kan bruges en del tid med at se på produkterne (også med fingrene), hvilket jeg holder meget af.
Jeg fik købt en værtindegave, samt en sennep indeholdende honning og porsebrændevin til os selv. Den vil vi glæde os til at smage. Det bliver nok i allernærmeste fremtid, hvor der skal gule ærter på bordet.

Ingen kommentarer: