torsdag, november 15, 2007

Gæster


Her er de så igen, vore yndlingsgæster på foderbrættet. De kommer trofast sammen hver dag for at se hvad menuen står på denne dag.
I går får min fridag var jeg i Miljø Foder for at indkøbe diverse lækkerbidskner til vore venner derude. Jeg måtte også lige frekventere en blomsterbutik, så jeg fik både hyacinter, ammarylis og en orkidé, så nu er der lidt til at pynte herinde i huset sammen med lysene der blev indkøbt for 14 dage siden ved Diana Lys.
Turen gik også til Grønhøj Garnlager, hvor der igen blev købt stort ind, jeg vil ikke ha' at Sussi ikke har garn nok at gøre med, nu hvor hun er blevet meget flittig til at strikke og hækle, og jeg kan også godt li' at der er noget på lager så der kan findes til lige det projekt jeg lige har lyst til.

Ingen kommentarer: