tirsdag, november 20, 2007

Udsalg


Poul Erik kan være en vittig sjæl. Da jeg i onsdags havde været på indkøb, og disse smukke roser pyntede på bordet, var hans første kommentar da han kom hjem fra arbejde "holder Socialdemokraterne udsalg", og måske var det det de gjorde, for roserne var billige, men pyt jeg nyder dem, de lyser dejligt op i denne tid, hvor solen slet ikke viser sig på himlen, så det er mørkt når jeg tager af sted, og det er mere mørkt når jeg kommer hjem. Sammen med dette triste vejr har jeg også fået ondt i halsen, så maden består af diverse supper og der drikkes spandevis af the.
I går da der skulle nyt gulvtæppe på det sidste værelse, var jeg så dum at jeg hjalp med at få det kringlet op på loftet, så nu er ryggen også stået af.
Så alt i alt går det rigtig godt her.

Ingen kommentarer: