fredag, september 12, 2008

Forlænget weekend






I går kl. 14.00 begyndte min weekend, da jeg holder en feriefridag i dag. Da jeg havde ramt matriklen, midt på eftermiddagen tog jeg kameraet med en tur rundt i haven, og der er masser at se på. Solsikkerne er blevet kæmpestore og bierne elsker dem, anisisopen blomstrer for fuld kraft, og det nyder sommerfuglen godt af, sergentæblehækken står med masser af bittesmå frugter, så der er meget fuglemad, der er masser af svampe rundt i haven, og mon ikke mus godt kan lide det. Kvæderne er nok mest til nydning for os, og de pynter herinde i vaser og på fade.
Sussi er inviteret til bryllup idag kl. 13.30 hos bedsteveninden fra gymnasietiden, og jeg vil gerne være her for at køre hende til bryllupet, så hun er fri for at have bil med, og vi må derfor naturligvis også være klar til at hente hende engang i nat.
Meteorlogerne lover dejligt efterårvejr hele weekenden, så mon ikke vi vil bruge en del tid i haven, da der forskellige ting som godt kan trænge til et eller to par kærlige hænder.
Der bliver nok også tid til at få tilberedt et par gode måltider med forskellige ting som vi høster i haven. Alt tegner til at det bliver en god weekend.

Ingen kommentarer: