onsdag, maj 23, 2007

Barndommens gader




I dag var Conni og jeg i Vildbjerg, jeg skulle med Far ud for at se på/købe el-scooter og i dag lykkedes det. Det var oprindelig planlagt til i fredags, blev så ændret til lørdag hvor forhandleren overraskende havde lukket. I dag lykkedes det altså. Far fik købt scooter, den bliver leveret i morgen og jeg håber at han vil få meget fornøjelse af den når han nu har solgt bilen og bentøjet ikke lændere er så stabilt som det kunne ønskes. Jeg tror det er mere sikkert for ham end på cykel.
Mens Far og jeg var i Sørvad var Conni på sightseeing i Vildbjerg hvor hun blandt andet tog billeder fra Skolegade af den skole jeg frekventerede i ti år, Vildbjerg Folke- og realskole hed den da jeg gik der, de første fem år gik jeg faktisk i den smukke gamle hovedbygning.
Også kirken hvor jeg blev konfirmeret i 1962 blev fotograferet fra Kirkegade. Kirken er så vidt jeg husker bygget i 1901.
Efter besøget hos Far kørte vi til Viborg hvor Sussi havde lavet lækkert aftensmad.

Ingen kommentarer: