onsdag, juni 24, 2009

Nabovisit




Min nabo har flere gange klaget over at jeg ikke kom for at se på haven, så i dag blev det. Vejret er dejligt og jeg har fridag, så i god tid til formiddagskaffe gik jeg på visit. Det første jeg blev mødt af var den yndigste kattekilling, som gerne måtte bo sammen med mig, men jeg tror ikke at Jensen ville synes at det var en god idé, så den fik lov til at blive boende.
Jeg ville gerne se hvordan det gik med de vandiris, som hun fik da vi nedlagde vores gamle havebassin, og det er nu blevet en hel hæk, så den lille plante vi har, er ikke noget at prale med. Vi har dog også bestemt at den skal flyttes, da det lave bassin bedre kan udnyttes med planter som kræver at have fødderne i vand, så der vil den blive flyttet til snarest.
Det var også rigtig hyggeligt at møde gårdens københavnerferiepige i gennem mere end 50 år. Jeg har kendt hende hele mit liv og vi er navnesøstre. Der blev udvekslet minder fra mange år.
Her på matriklen er der så ikke blevet lavet ret meget i dag, og nu lades der op til møde i Skive senere på dagen.

Ingen kommentarer: