tirsdag, juni 16, 2009

Tipi i haven








Vi har endnu ikke nået at få tipien opstillet på matriklen, men nu er den repareret, så nu mangler vi kun et par friske og villige hjælper, for at få den op at stå igen.
Da vi var til EUafstemning, var der en valgtilforordnet der spurgte efter den, og da jeg så sagde, om han ville komme og hjælpe, var svaret, at det kunne jo blive nødvendig, da han savnede synet af den, når han passerer her forbi 2 gange om dagen, så måske skal jeg tage ham på ordet.
Det er dejligt at være landet her i dag, da der på mit arbejde er hundekoldt, d.v.s. ca. 17 grader ved gulvet, og når der så bliver tændt for elradiatoren er der omkring 24 grader i hovedhøjde, og det er absolut ikke behageligt.
Jeg håber at manden i huset, har en idé til hvilken mad der skal indtages i dag, da jeg er helt udgået for gode idéer, men ellers må det blive noget fra det lokale pizzaria.
Jeg ved dog at der skal spises jordbær til dessert, af den gode gammeldags sort Dybdahl, for vor veninde Hanne, som har fået stiklinger af os, ringende i går, at det første kilo af sorten var plukket, og det skulle vi altså have. Det glæder vi os til.


Ingen kommentarer: