onsdag, september 12, 2007

Sengekammerat


Denne morgen blev jeg vækket lidt specielt da jeg vågnede ved et skrig. Jeg var ikke rigtig klar over hvad det var men Jensen var meget interesseret og havde møvet sig op mellem hovedenden af sengen og tipiliningen. Skrigene hørte op og jeg sov videre en halv time indtil jeg alligevel skulle op. Jensen var igen meget nysgerrig og da jeg fulgte retningen for hans interesse og havde fået lys i lygten så jeg den yndigste mink inde under min seng, næsten hvid med en mørk stribe ned ad ryggen. Ind at sætte vand over til urtethe og memorycard i kameraet og ud igen. Da det stadig var relativt mørkt og det var svært at komme på højde med søgeren måtte det blive et par blindskud. Sådan sker der ofte noget når man sover i tipi i haven. Senere på formiddagen fik Conni kontakt med minkens formodede ejer som satte en fælde i tipien. Til aften var der ikke gået nogen i fælden, men minken var da også blevet observeret på gårdspladsen så jeg har flyttet fælden og håber selvfølgelig at jeg får fred i nat.(pe)

Ingen kommentarer: