onsdag, oktober 01, 2008

Fridag

En fridag kan hurtigt blive brugt. I dag var en af dem, først blev maskinerne startet, derefter kørte jeg afsted for at bestille reoler, dette blev klaret i god ro og orden, kursen blev sat mod SuperBrugsen, da der var en temmelig omfangsrig indkøbsliste, der mødte jeg så en bekendt, som havde frekventeret samtlige dagligevarebutikker i nærområdet, hun manglede frisk peberrod (altså ikke høvlet) og så kæk som jeg oftest er, sagde jeg, det har jeg da masser af i haven. Aftalen blev at hun så ville komme omkring på hjemvejen for at få noget nyopgravet peberrod, og det tog altså ca. 2 1/2 time, så mine planer med at læse, strikke og lytte til musik blev ikke til så meget denne fridag, men jeg har da styr på aftensmaden, og nu vil jeg så vende et par pinde på tvillingetrøjerne. Jeg skal da gerne være færdig inden drengen skal konfirmeres.

Ingen kommentarer: