onsdag, august 29, 2007

31.august

















Så er der allerede igen gået en måned, og det blev tid til turen rundt i haven med kameraet. Alt begynder nu at vise tegn på efterår, og jeg ved ikke rigtig hvordan jeg har det med det. Jeg synes bestemt det er for tidligt, for jeg synes det er bedre at sidde på terassen, som stadig er vort yndlingsopholdsted, med kaffe eller et glas vin, en bog eller et håndarbejde. Det er alligevel ikke helt så hyggeligt at sidde i sofaen med de samme sysler. I nat har temperaturen været ned på 6,9 grader, det er godt nok ikke ret meget, så jeg har altså fundet min seng igen, men Poul Erik og Jensen holder stand i tipien. Dagtemperaturen er heller ikke noget at skrive hjem om, lige i underkanten af 16 grader, og så blæser der rigtig meget, og ind imellem kommer der lige en lille byge forbi, men det kan vel ikke betale sig at klage, for hvor sender man den hen, op, ud eller hen? Må prøve at tilpasse sig og få det bedste ud af de givne forhold. Vi er heldigvis blevet inviteret af Karen Margrethe og Walther til at komme i sommerhus ved havet her i weekenden, så det er bare med at få pakket varmt tøj og solide sko sammen, så vi kan komme ud i vejret. Vi glæder os.




Ingen kommentarer: