fredag, august 24, 2007

Sidste weekend i august

Så er det igen blevet sidste weekend i august, og tid for den årlige "tøseweekend" sammen med tøserne fra folkeskolen. I år er det 40 år siden vi forlod skolen, så derfor var vi enige om der skulle ske noget specielt, så i år går turen til Skallerup Klit Feriecenter, hvor vi mødes i eftermiddag, og skal så tilbringe resten af weekenden sammen. Jeg glæder mig helt vildt, for vi har det altid godt sammen, og der bliver altid tid til både sjov og alvor.
Jeg har pakket weekendkufferten og er snart klar til at forlade matriklen, venter lige på at Anni skal blive færdig, da vi har aftalt at køre sammen. Der er lavet kaffe til turen, for vi tager vejen langs Vesterhavet derop, så vil holde en lille kaffepause undervejs.
Poul Erik kommer ikke til at kede sig i weekenden, da han i dag kører med Sussi til Odense for at se på ny bolig til hende, hun skal jo helst have noget at bo i inden hun starter på Uni.
I morgen vil så både Poul Erik og Sussi tage til grillfest hos Sune, det bliver jeg snydt for i år, men man kan jo ikke være alle steder, og det er O.K. med Sune.
Jeg har altså også lige skrevet et par punkter ned til Poul Erik, hvis han mod forventning kommer til at kede sig.

1 kommentar:

Sussi sagde ...

Det tror jeg ikke han kom til - vi var nogen, der lagde en del beslag på hans tid...