lørdag, oktober 27, 2007

International bamsedag













Dagen idag den 27 oktober er international bamsedag. Derfor måtte jeg lige en tur rundt med kameraet for at fange nogle få af mine bamser, så de kunne få lov til at være med på bloggen.
Jeg har en pæn samlig af bamser, men for tiden bliver de fleste altså opbevaret i sorte sække, da vi er ved at rydde op, male m.m. rundt i huset, men jeg håber at når dette projekt er færdigt, bliver der plads til alle bamserne igen.
Planerne for denne lørdag er ellers i faste rammer. Poul Erik er taget på arrangeret fisketur med Aalestrup fiskeforening, så jeg er alene på matriklen, bortset fra Jensen, som er en god sparringspartner, især når der skal drøftes politik. Han modsiger mig aldrig, hvilket er meget bekvemt.
Mine planer går i retning af at tilberede forskelligt mad til fryseren, både diverse madbrød til madpakken, samt forskellige aftensmadretter som så hurtigt kan gøres færdige på vore travle hverdage.
Dagen ser ellers ud til at blive en kedelig grå dag, så det er rart med tændte stearinlys rundt i huset.
Vaskemaskinen er startet, men det bliver nok tumbleren der kommer til at klare tørringen, det må så blive sådan, for hvis solen ikke bryder frem i eftermiddag, kan det ikke betale sig at hænge tøjet ud.
Det er besluttet at aftensmåltidet skal bestå af hjemmelavede burgere, som hurtigt kan tilberedes, alt efter hvornår Poul Erik kommer hjem igen.

Ingen kommentarer: