onsdag, oktober 24, 2007

Morgen


Jeg bryder mig ikke specielt meget om disse mørke morgener, men når så solen begynder at farve himlen i øst, hjælper det lidt, men jeg synes alligevel at det er træls at der skal skrabes is af bilruderne inden afgang på arbejde. I dag er der heldigvis fridag og jeg har først en frisøraftale sent på formiddagen, så mon ikke jeg slipper for skraberiet. Dagen skal ellers bruges til at lave næsten intet, da jeg har været lidt feberramt og med ondt i halsen, de sidste dage, så derfor skal det kun være småsyslerier der skal tages op i dag. Måske afspadserer Poul Erik i eftermiddag, og så vil han tage gulerødder og pastinakker op, så vi har hjemmeavlede ting at bruge af et stykke tid endnu.
Jeg har både håndarbejde og en god bog, så jeg kommer ikke til at kede mig.

Ingen kommentarer: